Hoe kunnen wij je helpen?

Doorzoek de website van ixorg

Veelgestelde vragen

De 5 meest gestelde vragen over IXORG

hoe werkt ixorg?

Bepaal met de rekentool eenvoudig zelf je maandelijkse inleg. Hiermee bouw je je zorgpotje op. Daarnaast betaal je een deelnemersbijdrage. Zo ben je bij een ongeval gedekt voor tandartskosten en bij ernstige blessures voor fysiotherapie. Overal ter wereld.

bereken direct je voordeelvoorwaarden ixorg ongevallenverzekering

wat is het verschil met een aanvullende verzekering?

Veel mensen hebben helemaal geen aanvullende verzekering nodig. Ben je gezond en ga je zelden naar de tandarts of fysio? Dan betaal je met een aanvullende zorgverzekering hoogstwaarschijnlijk veel te veel. Je betaalt meestal meer premie dan dat je vergoed krijgt. En die premie ben je kwijt.

Bij ixorg betaal je alleen voor de werkelijk gemaakte mondzorg- en/of fysiotherapiekosten. Het geld in je zorgpotje dat overblijft, blijft van jou. Maak je (onverwacht) meer kosten, dan betaal je bij. En bij ongevallen ben je verzekerd via ixorg.

wat zijn de voordelen?

Jij betaalt, dus jij bepaalt. Je betaalt enkel voor de zorg die je afneemt en je ongevallenverzekering. Het geld in je zorgpot dat over is blijft van jou. Eerlijk, duidelijk en in jouw voordeel. Bekijk hier alle voordelen.

Wat zijn de kosten van ixorg?

Jij betaalt een maandelijkse deelnemersbijdrage aan ixorg voor de kosten van de verzekering en onze overige diensten. Deze hangt af van je pakket:

  • Ixorg mondzorg    € 4,85
  • Ixorg fysio              € 5,50
  • Ixorg combi           € 6,50

Met ixorg combi bespaar je dus maandelijks € 3,85 op je deelnemersbijdrage. Elk volgend volwassen gezinslid die deelneemt krijgt € 1 pakketkorting. Daarnaast leg je maandelijks een bedrag in je eigen zorgpotje. Bij de tandarts minimaal € 2, bij de fysio minimaal € 3 en het combipakket minimaal € 5 per maand.

Welke kosten zijn gedekt?

De normale kosten voor je tandarts en/of fysio betaal je zelf vanuit je zorgpot. Is er sprake van een ongeval of ernstige blessure waarvoor je een behandeling nodig hebt, dan vallen de kosten onder de verzekering. Kijk op onze voorwaarden.

Bij ixorg mondzorg is schade aan je gebit verzekerd na een ongeval tot maximaal €10.000 (per ongeval, max 2x p.j.).

Bij ixorg fysio zijn ernstige blessures verzekerd, zoals botbreuken, ontwrichting en verscheuring van meniscus, bind-, spier-, en peesweefsels, alsmede medische noodzakelijke fysiotherapie na een ongeval. Dit tot maximaal € 750 per gebeurtenis en gemaximeerd tot 20 behandelingen.

Voor beide geldt dat deelname door verzekerde aan de hierna genoemde gevaarlijke sporten: bobsleeën, skispringen, ijshockey, boks- en rugbywedstrijden, parachutespringen en paragliding/parapente. Tevens is uitgesloten van sport als (neven)beroep.

Voor de specifieke dekking verwijzen we graag naar de voorwaarden. En heb je vragen? Wij staan voor je klaar!

Hoe lang duurt de verwerking van een extra storting?

Het kan tot een week duren voordat de incasso van de extra storting door de bank is verwerkt en het saldo is bijgeschreven op je portaal.

Ik heb een herinnering ontvangen voor het maandbedrag. Ik heb toch een incassomachtiging afgegeven?

Dat klopt, bij de aanmelding geef je akkoord voor betaling via een maandelijkse automatische incasso. Als je een herinnering ontvangen hebben wij reeds drie pogingen gedaan om het maandbedrag te incasseren en alle drie pogingen zijn mislukt. Daarom vragen wij u het bedrag nu zelf aan ons te betalen binnen de gestelde termijn.

Waarom heb ik mijn betaling teruggestort gekregen?

Dit kan meerdere redenen hebben:
- Je hebt een onjuist bedrag overgemaakt aan ons overgemaakt;
- Je hebt het bedrag te laat aan ons overgemaakt en inmiddels is je contract beëindigd
- Je hebt een bedrag als ‘extra storting’ overgemaakt. Een extra storting kun je enkel via je deelnemersportaal inplannen. Deze extra storting wordt op een door jou gekozen datum automatisch geïncasseerd.

Hoe kan ik mijn rekening betalen?

Na je bezoek aan je zorgverlener kan de nota vergoed worden uit jouw zorgpotje. De rekening van fysiotherapie ontvang je altijd van je fysiotherapeut. Maak een foto van de nota en upload deze eenvoudig in je portaal. Vind je het makkelijker om te mailen? Mail dan de (foto van de) nota naar service@ixorg.nl. We storten het bedrag binnen tien dagen op je rekening.

Indien je mondzorgverlener de facturen uitbesteed aan Infomedics dan worden je nota’s automatisch bij ixorg gedeclareerd. Wij betalen de kosten van je behandeling dan rechtstreeks vanuit jouw zorgpotje aan je zorgverlener. Hier merk je helemaal niets van! Van mondzorgverleners die factureren via andere servicebureaus of die de nota’s zelf uitgeven ontvang je ze altijd thuis. Deze nota’s kun je zelf bij ons indienen via het portaal of via de e-mail. Nota’s die je zelf bij ons indient betalen we ook altijd aan jou uit.

Ik krijg een herinnering terwijl ik de nota al bij ixorg heb ingediend. Hoe kan dit?

Wanneer je zelf een nota indient via je deelnemer portaal, dan wordt deze altijd aan jou uitbetaald. Indien je zorgverlener* factureert via Infomedics dan wordt de nota rechtstreeks bij ixorg ingediend en op basis van het beschikbare saldo (gedeeltelijk) aan de zorgverlener uitbetaald. Indien je nog een deel moet bijbetalen ontvang je dan een restant nota van Infomedics.

Binnen welke termijn betalen jullie declaraties aan mij uit?

Wij betalen handmatig ingediende nota’s binnen 10 dagen aan je uit.

Ik krijg een nota thuisgestuurd. Hoe kan dit?

Dit kan drie redenen hebben:

  • Je tandarts kan niet rechtstreeks declareren bij ons en werkt niet samen Infomedics. Je kunt zelf de nota bij ons indienen, we betalen het declaratiebedrag dan aan jou uit. De nota betaal je vervolgens zelf;
  • Wij hebben de declaratie al verwerkt en (gedeeltelijk) vergoed;
  • Er is op het moment van declareren niet genoeg saldo en/of bestedingsruimte voor onderlinge verrekening om de nota volledig te voldoen. Op je deelnemerportaal kun je eenvoudig nakijken hoeveel saldo er beschikbaar was.
Waar kan ik mijn declaraties bekijken?

Je kunt op je portaal in de tab ‘Financieel’ je declaraties per deelnemer inzien.

De door mijn zorgverlener ingediende declaratie is onjuist. Wat kan ik doen?

Via een berichtje in je deelnemerportaal kun je kenbaar maken dat je het niet eens bent met de declaratie. Wij kunnen de declaratie crediteren. Je zorgverlener wordt hier dan ook van op de hoogte gesteld.

Let op: als ixorg de nota crediteert is dit enkel een correctie van de uitbetaling aan je zorgverlener. Dit betekent dus niet dat de nota niet betaald moet worden! Na het crediteren van de nota bij ixorg ontvang je via Infomedics de factuur thuis. Ben je het niet eens met de in rekening gebrachte behandeling? Neem dan contact op met je zorgverlener.

*Momenteel geldt dit enkel voor mondzorgprofessionals. Fysiotherapeuten declareren nog niet automatisch bij ixorg.

Ik heb per ongeluk tweemaal dezelfde declaratie ingediend. Wat kan ik doen?

Geen zorgen. Declaraties die je zelf indient betalen we altijd aan jou uit. Dit declaratieproces gaat automatisch en ixorg kan daarom ook geen geld terughalen. In dit geval betekent dit dat je twee keer het door jou gedeclareerde bedrag op je bankrekening ontvangt. Als dit niet de bedoeling is, kun je eenvoudig via je deelnemerportaal een extra storting doen. Zo stort je het teveel betaalde bedrag weer terug in je portaal.

Welke kosten zijn gedekt?

De normale kosten voor je tandarts en/of fysio betaal je zelf vanuit je zorgpot. Is er sprake van een ongeval of ernstige blessure waarvoor je een behandeling nodig hebt, dan vallen de kosten onder de verzekering. Kijk op onze voorwaarden.

Bij ixorg mondzorg is schade aan je gebit verzekerd na een ongeval tot maximaal €10.000 (per ongeval, max 2x p.j.).

Bij ixorg fysio zijn ernstige blessures verzekerd, zoals botbreuken, ontwrichting en verscheuring van meniscus, bind-, spier-, en peesweefsels, alsmede medische noodzakelijke fysiotherapie na een ongeval. Dit tot maximaal € 750 per gebeurtenis en gemaximeerd tot 20 behandelingen.

Voor beide geldt dat deelname door verzekerde aan de hierna genoemde gevaarlijke sporten: bobsleeën, skispringen, ijshockey, boks- en rugbywedstrijden, parachutespringen en paragliding/parapente. Tevens is uitgesloten van sport als (neven)beroep.

Voor de specifieke dekking verwijzen we graag naar de voorwaarden. En heb je vragen? Wij staan voor je klaar!

Kan ik mijn partner of kinderen ook meeverzekeren?

Ja en elk volgend gezinslid boven de 18 jaar betaalt € 1 minder voor een pakket. Kinderen betalen geen deelnemersbijdrage.

Tip! Verhoog je maandbedrag en bouw voor je kinderen onder de 18 jaar gratis een extra zorgpotje op (voor bijvoorbeeld orthodontie).

Past ixorg bij mij?

Heb je een gezond gebit? Heb je geen lichamelijke (chronische) klachten? Dan is ixorg een voordelig alternatief voor jouw aanvullende tandarts- en/of fysiotherapieverzekering. Je bouwt zelf maandelijks een tegoed op en betaalt alleen voor de zorg die je afneemt. Niets meer en niets minder. Mét de garantie dat als er onverwachts hoge kosten zijn door een ongeval of ernstige blessure, je verzekerd bent.

Waarom kiezen voor ixorg?

Bij een aanvullende verzekering ben je je premie altijd kwijt, los van de werkelijke kosten die je maakt. Bij ixorg betaal je alleen voor de werkelijk gemaakte mondzorg- en/of fysiokosten.

Omdat je potje geen verzekering is, is de keerzijde wel dat als je zorgkosten hoger uitvallen dan voorzien, je dit zelf moet bijbetalen. Behalve in het geval van een ongeval of ernstige blessure waarvoor fysio- of tandartsbehandelingen nodig zijn. Dit valt onder de verzekeringsdekking.

Wat is er gedekt onder de ixorg ongevallenverzekering?

Wanneer kan ik me aanmelden?

Je kunt het hele jaar door instappen. Dus: bereken jouw voordeel en meld je direct aan. Liever een persoonlijk advies? Bel 088 – 444 69 56. Wij helpen je graag.

Wat is ‘mijn ixorg’?

Via je eigen internetportaal heb je volledige controle over je zorgpot. Je kunt daar je saldo zien en de rekeningen die voor je betaald zijn. En als je stopt bij ixorg krijg je je positieve saldo gewoon teruggestort.

Let op: je potje is geen traditionele spaarrekening en valt dus niet onder het depositogarantiestelsel. Je ontvangt geen rente over het opgebouwde tegoed, maar betaalt ook geen rente als je rood staat.

wat is het verschil met een aanvullende verzekering?

Veel mensen hebben helemaal geen aanvullende verzekering nodig. Ben je gezond en ga je zelden naar de tandarts of fysio? Dan betaal je met een aanvullende zorgverzekering hoogstwaarschijnlijk veel te veel. Je betaalt meestal meer premie dan dat je vergoed krijgt. En die premie ben je kwijt.

Bij ixorg betaal je alleen voor de werkelijk gemaakte mondzorg- en/of fysiotherapiekosten. Het geld in je zorgpotje dat overblijft, blijft van jou. Maak je (onverwacht) meer kosten, dan betaal je bij. En bij ongevallen ben je verzekerd via ixorg.

Wat is ixorg?

Ixorg is een alternatief voor de aanvullende verzekering. Je bouwt een eigen zorgpotje op voor je reguliere tandarts en fysiokosten. En je hebt een verzekering tegen onverwachte kosten na een ongeval of bij ernstige blessures. Tevens schiet ixorg de rekening voor tot maximaal € 240, mocht je onvoldoende saldo in je zorgpotje hebben.

wat zijn de voordelen?

Jij betaalt, dus jij bepaalt. Je betaalt enkel voor de zorg die je afneemt en je ongevallenverzekering. Het geld in je zorgpot dat over is blijft van jou. Eerlijk, duidelijk en in jouw voordeel. Bekijk hier alle voordelen.

Waar kan ik mijn gegevens inzien?

Je kunt inloggen op je deelnemerportaal met jouw gebruikersnaam en wachtwoord.  Op je deelnemerportaal kun je een overzicht terugvinden van de spaarsaldi, de geslaagde en eventueel mislukte maandincasso’s, de bestedingsruimte per deelnemer en de vergoedingen van ingediende declaraties.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord kwijt. Wat kan ik doen?

Stuur een e-mail naar service@ixorg.nl met het  verzoek om de gebruikersnaam door te geven. Vermeld je contract- of deelnemernummer bij je verzoek. ixorg stuurt je de gebruikersnaam toe. ixorg neemt enkel schriftelijke verzoeken in behandeling. Het wachtwoord kun je vervolgens via mijnixorg eenvoudig zelf opnieuw instellen.

Ik wil graag (een deel van) mijn spaargeld opnemen, hoe werkt dat?

Indien je een ‘refund’ van het door jou gespaarde saldo wenst, kun je hier eenvoudig een verzoekje voor indienen. Vermeld je contract- en of deelnemernummer bij je verzoek. We storten dan het spaarsaldo binnen enkele dagen weer terug op je rekening.

Wat gebeurt er als mijn fysio- en/of mondzorgkosten lager uitvallen dan mijn potje?

Je kunt het resterende bedrag meenemen naar het volgende jaar zodat je een groter budget hebt. Maar je kunt er ook de maandelijkse kosten van het volgende jaar mee verlagen zodat je direct geld overhoudt. Of we storten het terug op je rekening. Jouw geld blijft tenslotte gewoon van jou.

Wat gebeurt er als mijn fysio- en/of tandartskosten hoger uitvallen dan mijn potje?

Je legt maandelijks een vast bedrag in. Dat geld komt in een voor mondzorg en/of fysiotherapeutische zorg bestemd potje. Daar betalen we je fysio- en/of tandartskosten uit. Heb je nog niet genoeg gespaard voor een behandeling? Dan kan ixorg een voorschot doen van maximaal je jaarbudget. Dat voorschot zal nooit hoger zijn dan € 240, ook niet als het op te bouwen jaarbudget meer is. Het voorschot betaal je gewoon terug met de resterende maandtermijnen, je betaalt daarvoor geen rente of andere extra kosten. Het is dus belangrijk je te verwachten zorgkosten goed in te schatten, je kunt dat doen aan de hand van de handige rekentool. Voor de zekerheid kun je ook een bedrag ‘onvoorzien’ in je maandbedrag meenemen.

Wat zijn de kosten van ixorg?

Jij betaalt een maandelijkse deelnemersbijdrage aan ixorg voor de kosten van de verzekering en onze overige diensten. Deze hangt af van je pakket:

  • Ixorg mondzorg    € 4,85
  • Ixorg fysio              € 5,50
  • Ixorg combi           € 6,50

Met ixorg combi bespaar je dus maandelijks € 3,85 op je deelnemersbijdrage. Elk volgend volwassen gezinslid die deelneemt krijgt € 1 pakketkorting. Daarnaast leg je maandelijks een bedrag in je eigen zorgpotje. Bij de tandarts minimaal € 2, bij de fysio minimaal € 3 en het combipakket minimaal € 5 per maand.

Welke kosten zijn gedekt?

De normale kosten voor je tandarts en/of fysio betaal je zelf vanuit je zorgpot. Is er sprake van een ongeval of ernstige blessure waarvoor je een behandeling nodig hebt, dan vallen de kosten onder de verzekering. Kijk op onze voorwaarden.

Bij ixorg mondzorg is schade aan je gebit verzekerd na een ongeval tot maximaal €10.000 (per ongeval, max 2x p.j.).

Bij ixorg fysio zijn ernstige blessures verzekerd, zoals botbreuken, ontwrichting en verscheuring van meniscus, bind-, spier-, en peesweefsels, alsmede medische noodzakelijke fysiotherapie na een ongeval. Dit tot maximaal € 750 per gebeurtenis en gemaximeerd tot 20 behandelingen.

Voor beide geldt dat deelname door verzekerde aan de hierna genoemde gevaarlijke sporten: bobsleeën, skispringen, ijshockey, boks- en rugbywedstrijden, parachutespringen en paragliding/parapente. Tevens is uitgesloten van sport als (neven)beroep.

Voor de specifieke dekking verwijzen we graag naar de voorwaarden. En heb je vragen? Wij staan voor je klaar!

Wil je opzeggen bij ixorg?

Dat vinden we natuurlijk ontzettend jammer! Je opzegging kunnen we uitsluitend verwerken als we deze schriftelijk hebben ontvangen. Je kunt een bericht met het verzoek om opzegging versturen via het deelnemersportaal met de gewenste einddatum, houd rekening met de opzegtermijn. Ook  kun je hiervoor een mailtje sturen naar service@ixorg.nl. Vermeld hierin je contract- of deelnemer nummer en de gewenste datum van opzegging.

Wat is de opzegtermijn?
Je kunt je contract met ixorg per iedere eerste van de maand  beëindigen , nadat de minimale looptijd van 12 maanden is verstreken, met inachtneming van één maand opzegtermijn. Je contract wordt dan per eerst volgende mogelijkheid beëindigd.

Ontvangen wij je opzegging bijvoorbeeld op 20 december? Dan wordt je contract met de inachtneming van één maand opzegtermijn per 01-02-2019 beëindigd.

Anders dan bij de zorgverzekeraar
bij ixorg spaar je zelf voor je zorgkosten. Ixorg is dan ook geen aanvullende tandartsverzekering maar juist een alternatief. Wij werken daarom niet met de jaarlijkse opzegging vóór 01-01-2019. Opzeggen én aanmelden kan bij ons het hele jaar door.

Wat gebeurt er met mijn spaargeld?
Ook wanneer je opzegt blijft jouw gespaarde geld gewoon van jou. Eén maand na de einddatum van je contract wordt er een eindafrekening gemaakt. Een positief spaarsaldo wordt dan weer aan je terug betaald.
Wordt je contract bijvoorbeeld op 01-01-2019 beëindigd? Dan krijg je op 01-02-2019 het niet gebruikte, gespaarde saldo weer terug gestort.

Heb je van ons een voorschot gehad wat nog niet volledig is terug betaald en is hierdoor een roodstand ontstaan? Dan plannen we nog een eindincasso in om de roodstand te verrekenen.

En de ongevallenverzekering?
De ongevallenverzekering is onlosmakelijk verbonden met het spaarpotje. Besluit je je contract te beëindigen, dan beëindig je hiermee ook je ongevallenverzekering. Is er nog een schade in behandeling voordat je het contract hebt opgezegd? Dan wordt deze schade nog volledig afgewikkeld.

 

Fysiotherapie na een ongeval

Wanneer je tijdens het sporten een forse enkelblessure oploopt, wil je hier natuurlijk zo snel mogelijk aan geholpen worden! Dat begrijpen we. Als je via ixorg een pakket met ongevallenverzekering hebt afgesloten waarin fysiotherapeutische zorg is opgenomen, dan is de behandeling van je blessure in de meeste gevallen gedekt op de ongevallenverzekering. Om de schade in behandeling te kunnen nemen heeft Bovemij de volgende gegevens nodig:

  1. een volledig ingevuld en ondertekend schade aangifteformulier FYSIO, deze kun je downloaden via onze website;
  2. je deelnemercertificaat van ixorg, eenvoudig te downloaden via je persoonlijke portaal op onze website;
  3. een verwijzing van je behandelend arts, indien van toepassing;
  4. indien er sprake is van een ongeval: overige schriftelijke informatie die betrekking heeft op het ongeval en de daarop volgende schade (denk hierbij aan een proces verbaal of politierapport, contactgegevens van een eventueel betrokken tegenpartij e.d.)

Voor een snelle beoordeling van je schade kun je je fysiotherapeut vragen om een diagnosekaart in te vullen, deze is te downloaden op onze website.

Gebitsschade

Wanneer je via ixorg een pakket hebt afgesloten waarin mondzorg is opgenomen, dan is je gebitsschade in de meeste gevallen gedekt op de ongevallenverzekering. Heb je een ongeval gehad? Dan is het belangrijk zo snel mogelijk aan de ongevallenverzekeraar te vermelden wat er is gebeurd en wat de schade is.  De ongevallenverzekering is ondergebracht bij Bovemij. In het geval van gebitsschade heeft Bovemij de volgende gegevens van je nodig:

  1. een volledig ingevuld en ondertekend schade aangifteformulier MONDZORG, deze kun je eenvoudig downloaden via onze website;
  2. je deelnemercertificaat van ixorg, eenvoudig te downloaden via je persoonlijke portaal op onze website;
  3. nota’s (als je die al hebt ontvangen wanneer je de direct behandeld bent na het ongeval);
  4. een behandelplan of begroting van de voorgestelde behandeling van de tandarts;
  5. een foto van de mond waarop de schade zichtbaar is;

6. overige schriftelijke informatie die betrekking heeft op het ongeval en de daarop volgende schade (denk hierbij aan een proces verbaal of politierapport, contactgegevens van een eventueel betrokken tegenpartij e.d.)

Schade melden

Stuur het ingevulde en ondertekende schade aangifteformulier en de overige stukken per e-mail naar medischedienst@bovemij.nl, onder vermelding van je contractnummer en achternaam. Versturen per post kan naar het volgende adres:

Bovemij
Afdeling Inkomensverzekeringen
Postbus 7110
6503 GP NIJMEGEN

Binnen twee werkdagen na ontvangst van jouw schademelding weet je of jouw schade gedekt is. Heb je vragen over het verloop van de schadebehandeling? Neem dan contact op met Bovemij via 024-36 66 666.

Ervaar je problemen in de schadebehandeling? Neem dan contact op met het team van de klantenservice van ixorg via 088-4446956.

Wat gebeurt er als mijn fysio- en/of mondzorgkosten lager uitvallen dan mijn potje?

Je kunt het resterende bedrag meenemen naar het volgende jaar zodat je een groter budget hebt. Maar je kunt er ook de maandelijkse kosten van het volgende jaar mee verlagen zodat je direct geld overhoudt. Of we storten het terug op je rekening. Jouw geld blijft tenslotte gewoon van jou.

Wat gebeurt er als mijn fysio- en/of tandartskosten hoger uitvallen dan mijn potje?

Je legt maandelijks een vast bedrag in. Dat geld komt in een voor mondzorg en/of fysiotherapeutische zorg bestemd potje. Daar betalen we je fysio- en/of tandartskosten uit. Heb je nog niet genoeg gespaard voor een behandeling? Dan kan ixorg een voorschot doen van maximaal je jaarbudget. Dat voorschot zal nooit hoger zijn dan € 240, ook niet als het op te bouwen jaarbudget meer is. Het voorschot betaal je gewoon terug met de resterende maandtermijnen, je betaalt daarvoor geen rente of andere extra kosten. Het is dus belangrijk je te verwachten zorgkosten goed in te schatten, je kunt dat doen aan de hand van de handige rekentool. Voor de zekerheid kun je ook een bedrag ‘onvoorzien’ in je maandbedrag meenemen.

Wil je een wijziging doorgeven?

Een aantal wijzigingen kun je zelf eenvoudig doorvoeren. Dit kun je doen in je deelnemersportaal. Je kunt hier je pakket wijzigen en je jaarbudget aanpassen.

Ik wil een verhuizing doorgeven
Een wijziging van je adresgegevens kun je via het deelnemersportaal of via een email berichtje aan ons doorgeven o.v.v. uw contract- deelnemer nummer.

Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen
Het wijzigen van je rekeningnummer kun je per mail aan ons doorgeven. Om je rekeningnummer te wijzigen hebben wij een kopie van de bankpas van je nieuwe rekeningnummer nodig.

Ik wil een deelnemer aan mijn contract toevoegen
Wanneer je iemand als mede-deelnemer wil toevoegen aan je contract kun je dit via een berichtje in het deelnemersportaal of per email ons doorgeven. Vermeld in je mail de volgende gegevens van de nieuwe deelnemer:

- Achternaam;
- Voornaam;
- Voorletters;
- Geboortedatum;
- Gewenste jaarbudget;
- Is onderlinge verrekening toegestaan?
- het gewenste pakket ( Mondzorg / Fysio / Combi )

Deelnemers kunnen per iedere eerste van de eerstvolgende maand aan je contract toegevoegd worden mits deze wijziging vóór de 15e van de maand door ons ontvangen is. Ontvangen wij het verzoek voor het toevoegen van een nieuwe mededeelnemer na de 15e van de maand, houd er dan rekening mee dat de aanmelding van je mededeelnemer niet meer per eerstvolgende eerste van de maand verwerkt kan worden. De aanmelding wordt dan één maand opgeschoven.

Ontvangen wij bijvoorbeeld het verzoek op 27 december om en mededeelnemer toe te voegen, dan gaat het contract voor deze mededeelnemer per 01-02-2019 van start.

Ik wil mijn pakketkeuze of jaarbudget wijzigen
Je pakketkeuze en jaarbudget kun je zelf eenvoudig wijzigen in jedeelnemersportaal. Vind je het prettiger dat wij dit voor je in orde maken? Dan kun je het wijzigingsverzoek in het deelnemersportaal of  email (servicedesk@ixorg.nl) o.v.v. je deelnemersnummer aan ons doorgeven. Geef aan welk pakket we voor je kunnen selecteren en wat je nieuwe gewenste jaarbudget is.

Alle wijzigingsverzoeken via de e-mail kun je versturen naar service@ixorg.nl.

Kunnen we je ergens mee helpen?

we maken het je graag gemakkelijk!

Klantenservice

Bel 088 – 444 69 56
mail service@ixorg.nl
ma - vr 09.00 - 17.00

Combineer mondzorg & fysiotherapie en bespaar tot wel €250 per jaar

Bereken je voordeel

Start nu met sparen

U gebruikt een sterk verouderde internetbrowser.

Werk uw huidige browser bij naar de laatste versie. Update mijn browser nu